20 Φεβ 2011

Σάσα Μπάστα, Η απάντηση στις φήμες

Τα τελευταία δημοσιεύματα θέλουν τη Σάσα Μπάστα να είναι ερωτευμένη με τον Κώστα Μήτρογλου μετά από κοινή τους έξοδο στο νυχτερινό κέντρο Caramela.

Η Σάσα μιλώντας στην κάμερα του Star δήλωσε: «Δεν μπορώ να κάτσω με έναν φίλο μου να πω δυο πράγματα και να διασκεδάσω; Δεν γίνεται να μου χρεώνουν τον καθένα! Ναι, πήγα και μίλησα μαζί του αλλά μέχρι εκεί. Μα δεν μπορώ να χαιρετίσω έναν φίλο μου; Με το που χαιρετάω κάποιον αμέσως γίνεται δεσμός μου. Έχει καταντήσει αηδία πια και βαριέμαι να απαντήσω στα σενάρια που βγάζει ο καθένας τους».
Όσο για την προσωπική της ζωή, η Σάσα Μπάστα ξεκαθάρισε ότι είναι μόνη της και «είναι καλά». «Έχω καιρό να εμφανιστώ με κάποιον στο πλάι μου».  Yupi.gr

Πηγή: Σάσα Μπάστα, Η απάντηση στις φήμες ~ Kontra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου